
- Progressar en la comunicació i expressió ajustada als diferents contextos i situacions de comunicació habituals per mitjà de diversos llenguatges.
- Observar i explorar l’entorn immediat, natural i físic, amb una actitud de curiositat i respecte i participar, gradualment, en activitats socials i culturals.
- Progressar en el coneixement i domini del seu cos, en el moviment i la coordinació, tot adonant-se de les seves possibilitats.
- Comportar-se d’acord amb unes pautes de convivència que els portin cap a una autonomia personal, cap a la col·laboració amb el grup i cap a la integració social.
- Assolir progressivament seguretat afectiva i emocional i anar-se formant una imatge positiva de si mateixos i de les altres persones.

- Identificar-se com a persona, assolir el grau de seguretat afectiva i emocional corresponent.
- Establir relacions afectives positives, comprenent i apreciant progressivament el seu entorn immediat, iniciant-se en l’adquisició de comportaments socials que facilitin la integració en el grup.
- Comprendre el llenguatge adult i dels altres infants, comunicar-se i expressar-se a través del moviment, el gest, el joc i la paraula, amb una progressiva millora del llenguatge oral.
- Actuar sobre la realitat immediata, descobrint-ne l’organització a partir de les pròpies vivències i establir relacions entre objectes segons les seves característiques perceptives.
- Iniciar-se en la descoberta i l'ús del llenguatge corporal, verbal, matemàtic, musical i plàstic.
- Dominar progressivament el cos i l'adquisició de noves habilitats motrius, augmentant l'autonomia en els desplaçaments, en l'ús dels objectes i l'orientació en l'espai quotidià.

Descoberta d'un mateix i dels altres
|
|
Descoberta de l'entorn
|
|
Comunicació i llenguatge
|
|

Àrea 1: Descoberta d´un mateix i dels altres
|
|
Àrea 2: Descoberta de l´entorn
|
|
Àrea 3: Comunicació i llenguatge
|
|
No hay comentarios :
Publicar un comentario